...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesPomarańczowa rewolucja w biznesie

Pomarańczowa rewolucja w biznesie

39,90 zł
Kod: 978-83-7746-460-1
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Przełomowy sukces osiąga się dzięki samonapędzającym się zespołom! Adrian Gostick oraz Chester Elton, bestsellerowi autorzy i znani konsultanci specjalizujący się w dziedzinie przywództwa, napisali przełomowy poradnik na temat tworzenia wysoce efektywnych zespołów. Badania wskazują, że zaledwie 20 procent zespołów choćby zbliża się do pełnego wykorzystywania własnego potencjału. W jaki sposób twój zespół może znaleźć się w tym gronie? Na podstawie przełomowych danych zgromadzonych przez Best Companies Group podczas wywiadów z udziałem 350 tysięcy osób, a także na podstawie niezwykłych analiz wyjątkowych zespołów funkcjonujących w wiodących firmach, takich jak Zappos.com, Pepsi Beverages Company czy Madison Square Garden, autorzy zidentyfikowali kluczowe cechy charakterystyczne dla członków przełomowych zespołów. Wskazali również zestaw zasad obowiązujących w wybitnych zespołach – zasad kształtujących kulturę pozytywnej pracy zespołowej i umożliwiających osiąganie nadzwyczajnych rezultatów. Odwołując się do licznych, konkretnych historii zaczerpniętych ze zgromadzonych materiałów, autorzy objaśniają szczegółowo, w jaki sposób funkcjonują badane przez nich wybitne zespoły. Wskazują przy tym, że menedżer może doprowadzić do przeobrażenia swojego zespołu w grupę wybitnych pracowników, zabiegając o: • Większą precyzję w wyznaczaniu celów • Większe zaufanie wśród członków zespołu • Bardziej otwarty i szczery dialog • Większe poczucie odpowiedzialności wśród członków zespołu • Wyrażanie adekwatnego uznania dla wkładu wnoszonego przez poszczególnych członków zespołu Niezwykłe historie o funkcjonowaniu tych zespołów stanowią prosty, ale przemawiający do wyobraźni opis kroków, które należy podjąć, aby wprowadzić swój zespół na poziom przełomowych osiągnięć, aby rozpalić w nim pasję i wizję niezbędną do przeprowadzenia pomarańczowej rewolucji. O AUTORACH Adrian Gostick jest współautorem przełożonej na język polski Zasady marchewki (The Carrot Principle) oraz The Daily Carrot Principle. Obie książki znalazły się na liście bestsellerów „New York Timesa” i trafiły na rynki ponad pięćdziesięciu krajów świata. Gostick należy również do grona liderów firmy O.C. Tanner Company, prowadzącej działalność wydawniczą i szkoleniową w obszarze zaangażowania pracowników. Więcej informacji o jego osobie znaleźć można na stronie AdrianGostick.com. Chester Elton jest współautorem marchewkowych bestsellerów, popularnym prelegentem specjalizującym się w tematyce motywacji oraz wpływowym ekspertem w dziedzinie globalnych trendów na rynku pracy. Jest wiodącym konsultantem i badaczem firmy O.C. Tanner w dziedzinie zaangażowania pracowników, współpracuje z licznymi klientami z listy Fortune 100. Zaprasza na stronę ChesterElton.com.
Format mp3
Rok wydania 2012
Format mp3
Format mp3
Rok wydania 2012
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydanie DL-wm
Wydawca MT Biznes
Wydawca MT Biznes
Wydawca MT Biznes
Wydawca MT Biznes
Rok wydania 2012
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: