...jest pusty
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesPomiar procesów migracji wartości przedsiębiorstw na polskim rynku kapitałowym
Migracja wartości (value migration) polega na przepływie wartości między przedsiębiorstwami w wyniku poszukiwania ekonomicznie efektywnych możliwości alokacji kapitału.Proces migracji wartości stanowią przedmiot rzadko poruszanych w literaturze przedmiotu. Świadczy o tym niewielki dorobek bibliograficzny oraz relatywna nowość tego zagadnienia. Nierozpoznana dotychczas problematyka zachodzących procesów migracji wartości zarówno do strony studiów teoretyczno-poznawczych, jak i analiz empiryczno-implikacyjnych, w szczególności w kontekście jej akceleracji w ostatnich latach, stała się motywem podjęcia tematu w niniejszej monografii.Książka składa się z czterech rozdziałów:pierwsze dwa rozdziały stanowią część teoretyczno-metodyczną zagadnienia migracji wartości,rozdziały trzeci i czwarty są poświęcone części empirycznej.Pracę zamyka wskazanie kierunków dalszych badań, studiów teoretycznych-poznawczych i analiz empirycznych w zakresie migranci wartości przedsiębiorstw. Na końcu opracowania zamieszczono 8 załączników. Zawierają one zestawienie liczbowe i graficzne, będące wynikiem szeroko zaprogramowanych badań empirycznych nad fluktuacją wartości przedsiębiorstw w polskim rynku kapitałowym. Zasadniczym cele książki jest próba konkretyzacji rzetelnego pomiaru migracji wartości przedsiębiorstw i sektorów gospodarczych oraz opracowanie zbiorczej mapy migracji wartości i kierunków jej przepływu na polskim rynku kapitałowym. (...) Strona metodologiczna pracy nie budzi zastrzeżeń. Autorzy dobrze poradzili sobie z nierzadko trudnymi problemami ekonomicznymi. Dobrze dokonał też przeglądu literatury, porządkując wiele różnych koncepcji i podejść. Bardzo dobrze oceniam wyniki badań empirycznych zamieszczone w książce. Badania są przeprowadzone bardzo rzetelnie i dobrze udokumentowanie.
Format
pdf
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: