...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesEkonomiaPORADNIK AGENTA UBEZPIECZEŃ WYD. II ROZSZERZONE
Dynamicznie rozwijająca się sfera usług ubezpieczeniowych rodzi zapotrzebowanie na kompetentnych, profesjonalnych sprzedawców ubezpieczeń. Na rynku pojawił się nowy, atrakcyjny zawód - agent ubezpieczeniowy. Wykonują go ludzie otwarci, żywo zainteresowani otoczeniem, praktyczni i zdecydowani uczyć się całe życie. Najlepsi zarabiają znakomite pieniądze i mogą przebierać w ofertach pracy. Jednak agentem nikt się nie urodził. Wykonywanie tego zawodu wymaga dużej wiedzy nie tylko z zakresu profesjonalnej obsługi klientów, ale również prowadzenia działalności gospodarczej. Agent ubezpieczeniowy pracuje bowiem na własny rachunek - rejestruje działalność, opłaca podatki, składki ubezpieczeniowe, czyli prowadzi swoją firmę.
Celem książki jest dostarczenie agentom tego, czego najbardziej potrzebują na początku swej drogi do sukcesu: porad i informacji z zakresu wszystkich podstawowych kwestii związanych z ich pracą - od decyzji o wyborze zawodu, podjęcia współpracy z określonym zakładem ubezpieczeń, poprzez uzyskanie odpowiedniego zezwolenia, zorganizowanie i prowadzenie własnej firmy, planowanie czasu, zdobywanie klientów, aż do osiągnięcia sukcesu zawodowego. Autorka omawia wymienione zagadnienia od strony praktycznej, opierając się na konkretnych procedurach i obowiązujących przepisach. Poradnik napisany jest w komunikatywnej formie, prostym, jasnym językiem. W książce znalazł się także rozdział o nowych możliwościach dodatkowej, atrakcyjnej pracy dla agentów oferowanej przez reformowany system ubezpieczeń społecznych. Od 1 kwietnia 1999 roku agenci mogą sprzedawać emerytury w II filarze na rzecz otwartych funduszy emerytalnych.
ISBN
83-86890-61-4
Autor
.
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
250
Wymiary
14,5 x 20,5 cm
Rok wydania
2002
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: