...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowanePoradnikiPORADNIK ZARZĄDZANIA ZŁOŚCIĄ DLA KAŻDEJ Z NAS

PORADNIK ZARZĄDZANIA ZŁOŚCIĄ DLA KAŻDEJ Z NAS

19,05 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Jednym ze skutków ciągłego narażenia na stres i życia pod presją czasu są złość i gniew. Emocje te pojawiają się w nas coraz częściej, choć nie zawsze je sobie uświada-miamy, lekceważąc lub próbując je wyjaśniać działaniem hormonów. Mamy bowiem tendencję do ukrywania tak negatywnych uczuć. Niezależnie od tego, na ile potrafisz już radzić sobie ze złością i gniewem, w poradniku znajdziesz kreatywne metody, które pomogą ci zrobić z tych potężnych emocji możliwie najlepszy użytek. Zdrowy gniew jest przecież wartościowym uczuciem, które umożliwia nam stawienie czoła niebezpieczeństwu. Autorka pokazuje, że można zapanować nad swoimi irracjonalnymi reakcjami, tak by nie były one już jedynym sposobem zachowania we frustrujących sytuacjach.
ISBN 978-83-7660-190-8
Autor MARY HARTLEY
Wydawca Jedność
Okładka broszurowa
Ilość stron 175
Wymiary 14 x 21,5 cm
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: