...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistyczneKulturoznawstwoPOZANAUKOWE FASCYNACJE INNOŚCIĄ KULTUROWĄ

POZANAUKOWE FASCYNACJE INNOŚCIĄ KULTUROWĄ

29,50 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

We współczesnym świecie, także w Polsce, coraz więcej osób szuka dla siebie drogi życia dalekiej od kulturowego mainstreamu czy masowej konsumpcji. Jedną z takich dróg jest eksplorowanie i poznawanie - nie tylko intelektualne, lecz także duchowe - innych kultur. Ta książka to antropologiczna i socjologiczna analiza polskich indianistów. Czego indianiści szukają w kulturach Indian obu Ameryk? Czy są takie elementy w duchowości i wierzeniach Indian, które mogą być przejęte przez Polaków, Europejczyków żyjących w XXI wieku? Czy możliwe jest życie w dwu światach naraz? To także pytania o to, czego możemy się nauczyć od Innego, w jakim stopniu możliwa jest głęboka komunikacja i wymiana między kulturami.
ISBN 978-83-7383-442-2
Autor EWA SZCZECIŃSKA-MUSIELAK
Wydawca Scholar
Okładka broszurowa
Ilość stron 212
Wymiary 15 x 21 cm
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: