...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistycznePsychologiaPRAKTYCZNA IMPROWIZACJA JAK TECHNIKI IMPROWIZACJI MOGĄ USPRAWNIĆ KAŻDY ASPEKT TWOJEGO ŻYCIA
Szekspir powiedział kiedyś: „Świat jest teatrem, aktorami ludzie”. Mimo upływu 400 lat stwierdzenie to jest nadal bardzo aktualne. Codziennie stajemy na scenie naszego życia i niczym aktorzy odgrywamy różne role, z tą jednak różnicą, że nie jest nam wcześniej dane poznać swoich kwestii. Improwizujemy więc, starając się wypaść jak najlepiej. Nasz wysiłek niejednokrotnie okupiony jest stresem i napięciem, a wcale nie musi tak być. Aby oddzielić się od tremy i zdenerwowania kurtyną luzu, wystarczy poznać i opanować tajniki sztuki improwizacji. Umiejętność niezaplanowanego reagowania na różne sytuacje sprawi, że poczujemy się swobodniej w kontaktach z innymi ludźmi, nabierzemy elastyczności i łatwiej nam będzie dogadywać się z otoczeniem. Prawda, że warto spróbować?
Improwizacja to umiejętność dość złożona. Składają się na nią m.in. techniki umiejętnego słuchania i obserwowania, zdolność do odpuszczania kontroli czy stała gotowość do podejmowania błyskawicznych decyzji. Wiedzę o tym, czym jest improwizacja i jak krok po kroku się jej nauczyć można zdobyć dzięki książce „Praktyczna improwizacja. Jak techniki improwizacji mogą usprawnić każdy aspekt Twojego życia”. Bazując na swoich doświadczeniach oraz wiedzy zdobytej u źródeł (brytyjskie publikacje Keitha Johnstone’a), jej autorzy wprowadzają nas w świat improwizacji, dbając jednocześnie o to, aby czytelnik nie pogubił się w zawiłościach tej skomplikowanej dziedziny. Publikacja składa się z obszernej części teoretycznej oraz zestawu praktycznych gier improwizacyjnych, które pozwolą sprawdzić, jak teoria sprawdza się w praktyce.
ISBN
978-83-246-9747-2
Autor
MICHAŁ MĄCZNIK,ARTUR KRÓL
Wydawca
Sensus
Okładka
Miękka
Ilość stron
208
Wymiary
20.8 x 14.0 cm
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: