...jest pusty
""Ta książka zmieniła współczesny świat. Oczywiście, zarządzano i przed Druckerem. Nie brakowało menedżerów odnoszących sukcesy. Ale dopiero Peter F. Drucker odkrył światu znaczenie menedżerów i zarządzania we współczesnej gospodarce rynkowej, ukazał, jakie możliwości postępu kryją się w zarządzaniu. Sama własność prywatna nie wystarczy dziś dla sukcesów w gospodarce. Nie wystarczy i sam kapitał. Trzeba menedżerów. Co najważniejsze - ta książka w sposób żywy i przystępny informuje, co trzeba umieć i co robić dla powodzenia biznesu. Jest to książka fundamentalna dla wiedzy o zarządzaniu i nie darmo jej autora nazywa się ""ojcem-założycielem"" zarządzania (i wręcz - jego ""papieżem""). To rzeczywiście ""biblia"" biznesu - żywy, codzienny poradnik we wszystkich sprawach prowadzenia biznesu i zarządzania przedsiębiorstwem. Nie przystępujmy do jej czytania z kompleksem naszego zapóźnienia. Odkryjmy, ile możemy osiągnąć - dzięki wiedzy, umiejętnościom i woli sukcesu."" Stefan Bratkowski - autor posłowia Dr Robert B. Cialdini piastuje katedrę psychologii i marketingu na Uniwersytecie Stanowym Arizony. Jest najczęściej na świecie cytowanym ekspertem w dziedzinie perswazji i wywierania wpływu oraz autorem przełomowej książki Wywieranie wpływu na ludzi: teoria i praktyka, która rozeszła się w ponad milionie egzemplarzy. Jego prace ukazują się w magazynach naukowych i biznesowych, przykuwając uwagę przedstawicieli prywatnych firm i organizacji rządowych. W 2003 roku został uhonorowany nagrodą im. Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną.
Dr Noah J. Goldstein wykłada na wydziale ekonomii Uniwersytetu Chicago. Wyniki jego badań oraz artykuły są publikowane w wielu renomowanych magazynach naukowych o tematyce psychologicznej i biznesowej. Dr Goldstein był stypendystą kilku amerykańskich instytucji rządowych, w tym Narodowej Fundacji Naukowej i Narodowego Instytutu Zdrowia. Doradza licznym organizacjom prywatnym i państwowym, w tym firmie Accenture, Służbie Leśnej Stanów Zjednoczonych i amerykańskiemu Urzędowi Statystycznemu.
Steve J. Martin jest dyrektorem firmy Influence At Work, oferującej usługi doradcze i szkoleniowe oparte na strategiach opisanych w tej książce. Ma wykształcenie z zakresu sprzedaży i marketingu, a jego liczne artykuły są publikowane w czasopismach biznesowych i prasie codziennej. Jest współautorem książki Sold!, występuje na konferencjach i prowadzi szkolenia na całym świecie. Regularnie wygłasza odczyty na temat perswazji i wywierania wpływu na wyższych uczelniach, w tym na Uniwersytecie Cranfield oraz w Londyńskiej Szkole Biznesu Sir Johna Cassa. Doradza licznym firmom i organizacjom rządowym.
Format
mobi
Rok wydania
2009
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
MT Biznes
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: