...jest pusty
W opracowaniu uwzględniono następujące zagadnienia: Prawa karnego:zasady
odpowiedzialności karnej,klasyfikacja
przestępstw w Kodeksie karnym, struktura
przestępstwa,formy
popełnienia przestępstwa,formy
zjawiskowe i stadialne, zbieg
przestępstw i przepisów ustawy oraz ciąg przestępstw karę
i zbieg kar, przestępstwo
ciągłe,czynności
współukarane,wyłączenie
odpowiedzialności karnej (warunki),kary
i środki karne,sądowy
wymiar kary i środków karnych – zasady, nadzwyczajne
złagodzenie kary oraz odstąpienie od jej wymierzenia, powrót
do przestępstwa,poddanie
sprawcy próbie,kara
łączna, środki
zabezpieczające i izolacyjno-lecznicze, przedawnienie
i zatarcie skazania,część
szczególna Kodeksu karnego,Prawa wykroczeń:podstawowe
pojęcia,zasady
i warunki odpowiedzialności,czas
i miejsce popełnienia wykroczenia,umyślność
i nieumyślność,wyłączenie
odpowiedzialności,zbieg
przepisów i wykroczeń,odpowiedzialność
za formy stadialne i zjawiskowe,kary
i środki karne oraz zasady ich wymiaru,nadzwyczajne
złagodzenie i odstąpienie od wykonania,warunkowe
zawieszenie kary aresztu oraz przedawnienie,zatarcie
ukarania,część szczególna
Kodeksu wykroczeń
Prawa karnego skarbowego:objaśnienie
podstawowych pojęć,przestępstwa
i wykroczenia skarbowe,zaniechanie
ukarania sprawcy – czynny żal, korekta deklaracji podatkowej, poddanie się
odpowiedzialności, orzeczenie zezwalające, odstąpienie od wymierzenia kary. W opracowaniu uwzględniono stan prawny do Dz.U. z 2013 r. poz. 440Opracowanie
wszystkich najważniejszych zagadnień z zakresu prawa karnego, których znajomość
pomoże Ci w zdaniu egzaminu. Masz ochotę na więcej? Korzystaj z materiałów
online, do których odeśle Cię QR Code z okładki. Prawo karne w pigułce to:zwięzłe ujęcie tematu,tabele, wykresy i wyróżnienia,istotne stwierdzenia, bez zbędnych opisów, dzięki którym szybko przyswoisz
i powtórzysz wiedzę.
Format
pdf
Wydawca
C.H. Beck
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: