...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaeBookiPrawo PodręcznikiPrawo konkurencji. Testy. Kazusy. Tablice

Prawo konkurencji. Testy. Kazusy. Tablice

49,00 zł
Kod: 978-83-7483-689-0
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Repetytorium "Prawo konkurencji" podzielone jest na trzy części:część pierwsza - TESTY dotyczące m.in.: ochrony renomy przedsiębiorców w prawie polskim,legitymacji procesowej w sprawach o zapobieganie i zwalczanie nieuczciwej konkurencji, postępowań antymonopolowych; część druga - KAZUSY z pytaniami dotyczące m.in.: ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, prawa reklamy, nadużywania pozycji dominującej przez przedsiębiorców; część trzecia - TABLICE przedstawiające m.in.: systematykę i źródła prawa konkurencji, delikty nieuczciwej konkurencji z przykładami, wspólnotowe reguły ochrony konkurencji. Repetytorium wstępem opatrzył prof. dr hab. Marian Kępiński - kierownik Katedry Prawa Europejskiego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dzięki temu Repetytorium przyswoisz, zrozumiesz i sprawdzisz wiadomości z zakresu prawa konkurencji.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2008

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: