...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesMarketing i zarządzaniePROGNOZOWANIE TEORIA PRZYKŁADY ZADANIA
Dynamika zmian bliższego i dalszego otoczenia powoduje, że w procesie decydowania najważniejsze są informacje zorientowane na przyszłość. Stąd też jedną z kluczowych umiejętności współczesnych menedżerów jest budowanie prognoz. Prognozowanie jest bowiem integralną częścią procesu zarządzania, a wiedza prognostyczna jest coraz bardziej doceniana na rynku pracy. Prognozowanie zmniejsza niepewność i przyczynia się do wzrostu trafności podejmowanych decyzji, a tym samym do eliminacji strat w działalności podmiotów.
W książce zagadnienia prognozowania przedstawione są od podstaw. Ułatwi to z pewnością ich zrozumienie. Zaletą pracy jest również zamieszczenie wielu przykładów ilustrujących istotę omawianych procedur oraz pokazujących możliwości interpretacji otrzymanych wyników. Ponadto zawarto bogaty zestaw zadań (wraz z wynikami) do samodzielnego rozwiązywania.
Taka konstrukcja książki sprawia, że mając ją w ręku, każdy może poznać zasady i zbudować własne prognozy. Wprawdzie pisana była z myślą o studentach, ale również szerokie grono praktyków może zapoznać się i zacząć stosować metody prognozowania – szczególnie używając specjalistycznego oprogramowania, jak promowany w tym sklepie program "Analiza i prognozowanie szeregów czasowych".
ISBN
978-83-7488-131-9
Ilość stron
224
Autor
MIECZYSŁAW SOBCZYK
Wymiary
23.8 x 16.5 cm
Wydawca
Placet
Okładka
Miękka
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: