...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneNauka i technikaPROJEKTOWANIE WNĘTRZ A WYZWANIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

PROJEKTOWANIE WNĘTRZ A WYZWANIA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU

42,76 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wybierając się na spacer, zastanawiamy się, jakie wybrać miejsce, aby uniknąć zgiełku miasta oraz spędzić kilka godzin w przyjaznym, zdrowym otoczeniu. Dokonując przeglądu samochodu, pamiętamy o wyczyszczeniu systemu klimatyzacyjnego. Jadąc na wakacje, wybieramy miejscowości oddalone od ośrodków przemysłowych. Zapominamy jednak, że zdecydowaną większość naszego życia spędzamy w zamkniętych pomieszczeniach, w tym przede wszystkim w miejscu zamieszkania i pracy. Kreując wnętrza, bardzo często skupiamy się na funkcjonalności i aspektach wizualnych, zapominając o wielu niezwykle istotnych uwarunkowaniach wpływających zarówno na nasze zdrowie i samopoczucie, jak i stan otaczającego nas środowiska naturalnego. Wielu z nas nie zdaje sobie sprawy, że przewlekłe przemęczenie, bóle głowy, zły nastrój może być właśnie syndromem “chorego” budynku lub pomieszczenia. Niniejsza książka jest pierwszą na polskim rynku wydawniczym pozycją, która ukazuje poszczególne aspekty projektowania wnętrz zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Przedstawione jest w niej szerokie spektrum problemów - począwszy od jakości powietrza, hałasu, energochłonności, aż po kwestie specyfiki procesów produkcyjnych materiałów budowlanych i przedmiotów wyposażenia wnętrz. Publikacja jest wynikiem wieloletnich obserwacji oraz doświadczeń zawodowych autorów, pozyskiwanych zarówno w Polsce, jak i podczas wyjazdów zagranicznych. Książka przeznaczona jest zarówno dla projektantów wnętrz posiadających rozległe doświadczenie zawodowe jak i przygotowujących się do wykonywania tego zawodu. Zapewne zainteresuje również czytelników, którzy przymierzają się do kształtowania własnej przestrzeni życiowej a jednocześnie zdają sobie sprawę z potencjalnego wpływu "zdrowego" projektu na najbliższe otoczenia, stan zdrowia, zdolność funkcjonowania oraz zrównoważony rozwój w ekosystemie.a O Autorach: Agata Krzywka – projektantka wnętrz, producentka telewizyjna, specjalizuje się w kreowaniu przestrzeni prywatnych i komercyjnych, które spełniając wysublimowane oczekiwania klientów nie wywierają negatywnego oddziaływania środowiskowego. Angażuje się w propagowanie idei zrównoważonego projektowania. Robert Karaszewski – profesor nauk ekonomicznych, dyrektor Centrum Przywództwa i Społecznej Odpowiedzialności Biznesu Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Związany również z Uniwersytetem Technologiczno-Przyrodniczym w Bydgoszczy oraz Dominican University w Chicago. Autor ponad 130 publikacji naukowych wydawanych m.in. w Polsce, USA, W. Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Czechach, Łotwie, Malezji, Chinach, Hongkongu i Nepalu. Zaangażowany w propagowanie założeń zrównoważonego rozwoju oraz idei społecznej odpowiedzialności biznesu.
ISBN 978-83-01-17391-3
Autor KRZYWKA AGATA, KARASZEWSKI ROBERT
Wydawca PWN
Okładka broszurowa
Ilość stron 188
Wymiary 16,5 x 24 cm
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: