...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesProseedAudio nr 31 Marzec 2013

ProseedAudio nr 31 Marzec 2013

9,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

„Proseed” to miesięcznik o budowaniu skalowalnego, szybko rosnącego biznesu i przewagi konkurencyjnej. Inspirujemy awangardę biznesu. W numerze 31: 1 INTRO 1 Od redakcji 2 TRENDY 2.1 Wyzwania na rynku mobilnego internetu 2.2 Urządzenia własne pracowników – podejście strategiczne 3 SUKCES 3.1 Chcę innowacji, nie imitacji – rozmowa z Markiem Borzestowskim 4 INSPIRACJE 4.1 Rewolucyjne idee: wszechświatowy biznes porządkowy 4.2 Prawo: przychód z reklamy na stronie internetowej – jaki podatek? 5 STRATEGIE 5.1 Zarządzanie oczekiwaniami – rozmowa z Grzegorzem Wójcikiem 5.2 Jak badania rynku wspierają rozwój firmy 5.3 Jak korzystać z informacji zwrotnej od klientów? 5.4 eLeader: najkrótszą drogą na globalny rynek 5.5 Jak utrzymywać lojalność klientów, aby maksymalizować zyski 5.6 Jak nie wystraszyć inwestora 5.7 „Markieting”, czyli dlaczego klienci uciekają 5.8 Nikt nie sprzeda tak jak prezes – rozmowa z Maciejem Stanuschem 5.9 Offshoring – nie tylko globalna ekspansja 5.10 IVONA software: polska technologia przewagą konkurencyjną Amazon 6 CASE STUDY 6.1 Case study: jak monitoring rynku pomógł w czasie spowolnienia branży 6.2 Kampania wielokanałowa zamiast telewizyjnej 6.3 Automatyzacja marketingu poprawia jakość leadów 6.4 Jak niestandardowo przyciągnąć klienta 7 OPINIE 7.1 Felieton: Demografia – Janusz Żebrowski 7.2 Felieton: Dobrego freelancera zatrudnię od zaraz… – Adam Czeczuk 7.3 Felieton: Fejspalm miesiąca – Mariusz Wesołowski 8 ZAKOŃCZENIE Jingle w 31 numerze Proseed Audio pochodzi ze strony www.Splurgo.com.
Format mp3
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydawca Proseed
Wydawca Proseed

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: