...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiPedagogika Oświata i szkolnictwoPrzegląd Badań Edukacyjnych, nr 14 (1/2012)

Przegląd Badań Edukacyjnych, nr 14 (1/2012)

21,10 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

W numerze m.in.: Allison Tatton, Chris Collett, The role of Teaching Assistants in supporting inclusion in England Elena Lucia Mara, Adhd students and activities of composing-way of stimulating the creativity in the primary school Grażyna Kosiba, Pełnienie roli nauczyciela a satysfakcja zawodowa Adela Elena Popa, Healthcare and child protection reforms in Romania. Outcomes for social inclusion Radosław Nawrocki, Neoliberalizm a idea równości w edukacji Renata Szczepanik, Działalność placówek resocjalizacyjnych dla młodzieży – problemy i kierunki przemian Małgorzata Banasiak, Problemy szkoły amerykańskiej w budowaniu relacji z rodzicami Małgorzata Kowalska, Coming out w rodzinie – ujawnianie orientacji seksualnej w relacjach rodziców i ich dzieci
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: