...jest pusty
Wprowadzenie 7
METAANALIZY BADAŃ EDUKACYJNYCH
Aleksander Nalaskowski
Autowanie pedagogiki 9
Bogusław Śliwerski
Diagnoza kompromitujących błędów metodologicznych w koncepcjach
(wnioskach) badań pedagogicznych 17
Krzysztof Rubacha
Standardy metodologiczne w zbieraniu i analizie danych. Pracownia Narzędzi
Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN . 35
Krzysztof Rubacha
Standardy badań społecznych. Problematyzowanie praktyki edukacyjnej . 43
Tomasz Leszniewski
Autorytet w nauce a proces wytwarzania wiedzy . 53
METODY ZBIERANIA I ANALIZY DANYCH
W BADANIACH EDUKACYJNYCH
Władysława Szulakiewicz
Ego-dokumenty i ich znaczenie w badaniach naukowych . 65
Mariola Chomczyńska-Rubacha, Krzysztof Rubacha
Test Poczucia Skuteczności. Opracowanie teoretyczne i psychometryczne
Pracowni Narzędzi Badawczych Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN 85
KOMUNIKATY I DYSKUSJE
Sławomir Pasikowski
Transparentność w publikowaniu wyników badań empirycznych poświęconych
edukacji 107
Maria Dudzikowa, Ewa Bochno, Przemysław P. Grzybowski, Anna Kola,
Alicja Korzeniecka-Bondar, Monika Wiśniewska-Kin
Młodzi badacze o swoim doświadczeniu związanym z doskonaleniem
warsztatu naukowego i pisarskiego (panel dyskusyjny) 113
Informacje o odbytych i planowanych w 2013 r. w Polsce konferencjach
naukowych 149
Zasady przygotowania artykułów do druku 153
Informacje o autorach i afiliacjach tekstów 155
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: