...jest pusty
Oryginalne artykuły badawcze
Dorota Pankowska - Nauczyciele wobec wiedzy o ukrytym programie szkoły
Adam Jagiełło-Rusiłowski, Hanna Solarczyk-Szwec - Kwerenda badań nad kompetencjami społecznymi w kontekście edukacji akademickiej w Polsce i na świecie
Małgorzata Jonczy-Adamska - Edukacja antydyskryminacyjna a ukryty program nauczania. Słowo i obraz
Wioletta Tuszyńska-Bogucka, Jacek Bogucki, Dominika Dziduch - Satysfakcja i poczucie własnej wartości u kobiet w różnych typach związków
Adam Frączek, Karolina Konopka, Marek Smulczyk - Międzypłciowa oraz międzykrajowa specyfika gotowości do agresji wśród młodzieży
Agata Szwech - Źródła i znaczenia kompetencji coacha. Studia przypadków
Walentyna Wróblewska - Postawy studentów wobec działalności w kołach naukowych
Agnieszka Kinas-Zalewska - GST – ogólna teoria napięcia a nieletni sprawcy przestępstw seksualnych
Agnieszka Iłendo-Milewska, Anna Wojtach - Jakość funkcjonowania uczniów w środowisku szkolnym – poczucie bezpieczeństwa w percepcji uczniów
Metaanalizy badań pedagogicznych
Violetta Kopińska - Rekonstrukcja kultury prawnej szkoły na podstawie (zmian) przepisów prawnych w zakresie nadzoru pedagogicznego
Marzenna Zaorska - Znaczenie badań nad zaburzeniami mowy – stan, perspektywy, wyzwania
Metody zbierania i analizy danych w badaniach edukacyjnych
Magdalena Cuprjak - Tożsamość w kontekście transformacji. Raport z badań
Wyróżnione teksty młodych badaczy
Janina Duszyńska, Sylwia Walczak - Wpływ ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej na skuteczność uczenia się słownictwa na lekcjach języka obcego – wersja pierwotna z uwagami recenzentów
Janina Duszyńska - Recenzja artykułu: Wpływ ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej na skuteczność uczenia się słownictwa na lekcjach języka obcego
Janina Duszyńska, Sylwia Walczak - Wpływ ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej na skuteczność uczenia się słownictwa na lekcjach języka obcego – wersja po uwzględnieniu uwag recenzentów
Doniesienia z praktyki edukacyjnej
Piotr Kwiatek, Peter P. Bajer - Aplikacja psychologii pozytywnej w edukacji na przykładzie doświadczenia Geelong Grammar School (Australia)
Format
pdf
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Wydawnictwo Naukowe UMK
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: