...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiSocjologiaPrzegląd Socjologiczny t. 61 z. 1 /2012

Przegląd Socjologiczny t. 61 z. 1 /2012

31,50 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Niniejszy tom „Przeglądu Socjologicznego” poświęcony jest problematyce warsztatu badawczego. Zawiera teksty dotyczące stosowania różnorodnych technik badawczych, ich ograniczeń i modyfikacji. Autorzy – przedstawiciele różnych ośrodków akademickich i firm badawczych – rozważają problemy związane z różnorodnymi zastosowaniami badań sondażowych: –– z wykorzystaniem i ograniczeniami sondażu deliberatywnego – stosowaniem procedury Mixed Mode, a więc łączenia w badaniu zarówno różnych technik wywiadu, jak i ankiety, oraz zjawiska niedostępności respondentów; –– specyfiki komunikacyjnej w wywiadach osobistych, telefonicznych i wspomaganych komputerowo. Prezentujemy również analizy dotyczące wykorzystywania danych urzędowych i badań fokusowych, a także rozważania dotyczące zjawisk „trudnych” w badaniach terenowych.
Format pdf
Wydanie DL-ebwm
Wydawca Łódzkie Towarzystwo Naukowe
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: