...jest pusty
Książka oparta na pięcioletnich badaniach nad 7 tysiącami firm.
Tylko najmądrzejsze i najwytrwalsze firmy – te, które metodą prób i błędów poznają tajniki osiągania stabilnego, zyskownego rozwoju – przebijają się do naprawdę pierwszego szeregu. Keith McFarland wskazuje w Przełomowych firmach bardzo precyzyjnie, w jaki sposób zwykłe firmy stają się nadzwyczajne, a przy tym pokazuje, że czynnik szczęścia jest tu zaniedbywalny. Okazuje się za to, że przełomowy sukces towarzyszy wyraźnie określonemu zespołowi strategii i umiejętności, które może naśladować każdy w każdej firmie – od małego, nowego przedsięwzięcia po symbol branży.
McFarland, zachęcony przez ekspertów takich jak legenda wiedzy o zarządzaniu Peter Drucker czy autor książki Od dobrego do wielkiego Jim Collins do poszukiwania czynników umożliwiających firmie przejście przez fazę wczesnego rozwoju, poświęcił pięć lat na budowę i analizę największej na świecie bazy danych o wynikach rozwojowych firm i przeprowadził wywiady z ponad 1500 menedżerami takich firm na czterech kontynentach. Jego cel był prosty: odkryć sekrety przełomu.
Przełomowe firmy to książka, która jest wynikiem tych badań. Po wyselekcjonowaniu z puli ponad 7 tysięcy firm objętych badaniem dziewięciu, które osiągnęły status poważnych graczy, McFarland przedstawia praktyczne narzędzia i obala mity, dając materiał każdemu, kto chce włączyć swoją firmę do tego ekskluzywnego kręgu.
ISBN
978-83-61040-83-5
Wymiary
17 x 24 cm
Autor
KEITH R.MCFARLAND
Wydawca
MT Biznes
Okładka
twarda
Ilość stron
294
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: