...jest pusty
Książka oparta na pięcioletnich badaniach nad 7 tysiącami firm.
Tylko najmądrzejsze i najwytrwalsze firmy – te, które metodą prób i błędów poznają tajniki osiągania stabilnego, zyskownego rozwoju – przebijają się do naprawdę pierwszego szeregu. Keith McFarland wskazuje w Przełomowych firmach bardzo precyzyjnie, w jaki sposób zwykłe firmy stają się nadzwyczajne, a przy tym pokazuje, że czynnik szczęścia jest tu zaniedbywalny. Okazuje się za to, że przełomowy sukces towarzyszy wyraźnie określonemu zespołowi strategii i umiejętności, które może naśladować każdy w każdej firmie – od małego, nowego przedsięwzięcia po symbol branży. 
    McFarland, zachęcony przez ekspertów takich jak legenda wiedzy o zarządzaniu Peter Drucker czy autor książki Od dobrego do wielkiego Jim Collins do poszukiwania czynników umożliwiających firmie przejście przez fazę wczesnego rozwoju, poświęcił pięć lat na budowę i analizę największej na świecie bazy danych o wynikach rozwojowych firm i przeprowadził wywiady z ponad 1500 menedżerami takich firm na czterech kontynentach. Jego cel był prosty: odkryć sekrety przełomu. 
    Przełomowe firmy to książka, która jest wynikiem tych badań. Po wyselekcjonowaniu z puli ponad 7 tysięcy firm objętych badaniem dziewięciu, które osiągnęły status poważnych graczy, McFarland przedstawia praktyczne narzędzia i obala mity, dając materiał każdemu, kto chce włączyć swoją firmę do tego ekskluzywnego kręgu.
					
						ISBN
					
					
						978-83-61040-83-5
					
					
						Wymiary
					
					
						17 x 24 cm
					
					
						Autor
					
					
						KEITH R.MCFARLAND
					
					
						Wydawca
					
					
						MT Biznes
					
					
						Okładka
					
					
						twarda
					
					
						Ilość stron
					
					
						294
					
					
						Rok wydania
					
					
						2009
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















