...jest pusty
Strona głównaeBookiAstrologia ParapsychologiaPrzemień siebie i własne wnętrze za pomocą medytacji. Życie i dziedzictwo największych mistrzów medy
Przemień siebie i własne wnętrze za pomocą medytacji. Życie i dziedzictwo największych mistrzów medy
W jaki sposób odnaleźć prawdę dotyczącą prawdziwej natury własnej egzystencji? Jak zauważyć to, czego nie można dostrzec gołym okiem? W jaki sposób rozpoznać otaczającą nas iluzję? Ta książka jest wspaniałą pozycją dla osób szukających dogłębnej wiedzy dotyczącej korzyści, jakie medytacja oferuje i dla tych, których zwyczajnie interesuje medytacja. Ta książka została napisana dla osób zaglądających na co dzień do własnego wnętrza w celu odnalezienia swojej prawdziwej natury. Otwórz ją, a ogarnie Cię wewnętrzny spokój.
Autor, Wojciech Filaber, mieszka obecnie w Londynie. Po raz pierwszy wyjechał w podróż do Tajlandii w 2004 roku i zainteresował się Buddyzmem. Od tego czasu jego życie poświęcone było pracy nad własnym rozwojem wewnętrznym i duchowym. Wojciech ukończył studia z psychologii na Middlesex University w północnej części Londynu i w trakcie studiów zainteresował się zdrowiem umysłowym i medytacją. Ponieważ miał on możliwość obserwacji, jak również czerpał nauki od największych mistrzów medytacji, nabył cenne doświadczenie dotyczące tego, w jaki sposób pozostać w łączności z własnym wnętrzem. Wojciech ma nadzieję, że czytając tę książkę zachęcisz siebie do głębszego zapoznania się z naukami, które Ci wielcy mistrzowie oferują i przy okazji zachęcisz siebie do stosowania medytacji w codziennym życiu.
Format
mobi
Format
mobi
Format
mobi
Format
mobi
Format
mobi
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Psychoskok
Wydawca
Psychoskok
Wydawca
Psychoskok
Wydawca
Psychoskok
Wydawca
Psychoskok
Rok wydania
2013
Rok wydania
2013
Rok wydania
2013
Rok wydania
2013
Rok wydania
2013
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: