...jest pusty
MARTYNA WOJCIECHOWSKA - dziennikarka i podróżniczka. Redaktor naczelna magazynów National Geographic Polska, National Geographic Traveler oraz Kaleidoscope. Kobieta wielu pasji. Prezenterka telewizyjna, od wielu lat nieprzerwalnie związana z telewizją TVN. Zrealizowała m.in. autorskie programy podróżnicze "Misja Martyna" oraz "Kobieta na krańcu świata", które cieszyły się bardzo dużą popularnością. Jako pierwsza kobieta z Europy Środkowo-Wschodniej ukończyła Rajd Paryż-Dakar (2002), zajęła też drugie miejsce w klasyfikacji generalnej Rajdu Transsyberia (2003). Jej największą pasją jest wspinaczka wysokogórska. 22 stycznia 2010 roku stanęła na ostatnim szczycie w projekcie Korona Ziemi, zostając tym samym drugą Polką i trzydziestą trzecią kobietą na świecie, która wspięła się na wszystkie najwyższe góry siedmiu kontynentów. Autorka książek "Etiopia. Ale czat!" oraz bestsellera ubiegłego roku "Kobieta na krańcu świata". Wybrana Kobietą Roku 2009 magazynu "Twój Styl". Obecnie pracuje nad publikacją poświęconą zdobywaniu Korony Ziemi oraz II częścią "Kobiety na krańcu świata".
"Moje szczęście i spokój wewnętrzny, to w dużej mierze zasługa tej książki. I wcale nie są to słowa na wyrost. Kiedy wszystko w moim życiu upadło - moja najlepsza przyjaciółka przyniosła mi "Przesunąć horyzont" - to dzięki niej zobaczyła światełko w tunelu i trwa to do dziś… dziękuję".
Julia z Łodzi
"Nikt mi nie wierzył, że jedna książka jest w stanie tyle w życiu zmienić. Szczególnie, kiedy człowiekowi nie chce się wstać z łóżka, kiedy brakuje motywacji. Martyna pomogła mi uwierzyć, że przesuwanie horyzontu to nie puste słowa. Naprawdę można to zrobić, ona jest tego najlepszym przykładem".
Ewelina z Poznania
ISBN
978-83-7596-098-3
Autor
MARTYNA WOJCIECHOWSKA
Wydawca
G+J RBA National Geographic
Okładka
broszurowa
Ilość stron
264
Wymiary
15,5 x 21,5 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: