...jest pusty
Książka ukazuje znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu decyzji przez klientów.
Psychologia konsumenta
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?
Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?
Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?
Na te i wiele innych pytań odpowiadają autorki tej książki. Wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
ISBN
978-83-01-17539-9
Autor
KATARZYNA STASIUK,DOMINIKA MAISON
Wydawca
PWN
Okładka
Twarda
Ilość stron
460
Wymiary
24.0 x 17.5 cm
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: