...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneHistoriaPSYCHOLOGIA WOJNY STRACH I ODWAGA NA POLU BITWY

PSYCHOLOGIA WOJNY STRACH I ODWAGA NA POLU BITWY

33,24 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Im bliżej człowiek znajdzie się wojny, tym mniej mu się ona podoba. Ludzkim umysłem steruje automatyczna, pierwotna, praktycznie niedostrzegalna awersja do zabijania i równie silny strach przed utratą życia. Książka opowiada o tym jak zachodnie armie zapomniały jak walczyć, gdy przeciwnikiem są ludzie. Aby ułatwić wygrywanie wojen, ogromny wysiłek i niebotyczne pieniądze zainwestowano w próbę stłumienia u żołnierzy tych reakcji. Przez lata badania te koncentrowały się na pytaniach takich jak: „Kto walczy?” oraz „Co zrobić by zmusić jak najwięcej osób do podjęcia walki?” Autor łączy ze sobą pochodzące z pierwszej ręki relacje z różnych bitew z nauką ścisłą, jaką jest psychologia taktyki. Te rozległe badania oferują niesamowity wgląd w to, co wojna jest w stanie zrobić z umysłem człowieka.
ISBN 978-83-7773-185-7
Autor LEO MURRAY
Wydawca Wydawnictwo RM
Okładka Miękka
Ilość stron 294
Wymiary 21.3 x 15.8 cm
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: