...jest pusty
							Strona głównaKsiążki drukowaneNauka i technikaNauki społeczneRAZEM RYTUAŁY ZALETY I ZASADY WSPÓŁPRACY						
					Razem. Współpraca, jej polityka, przyjemności i rytuały to kontynuacja Etyki dobrej roboty Sennetta, który zastanawia się, jak możemy nauczyć się współpracy we współczesnej kulturze  coraz bardziej zmuszającej nas do konkurowania i dbania wyłącznie o własne interesy. Współżycie z ludźmi, którzy różnią się od nas rasą, przynależnością etniczną, wyznaniem lub statusem majątkowym, to wyzwanie stojące dziś przed społeczeństwem obywatelskim. Zdaniem Sennetta współpraca jest fachem, a podstawą dla udanego współdziałania jest nauczenie się słuchania i dyskutowania z innymi, nie zaś prowadzenia debat. Autor  pisze o naturze współpracy, o tym, dlaczego została zachwiana i w jaki sposób można ją ponownie wzmocnić. Bada i opisuje współpracę w Internecie i na ulicy, w szkołach i w pracy. Śledzi ewolucję rytuałów wspólnego działania od średniowiecza po dziś, by przekonać nas, że musimy nauczyć się fachu współpracy, jeśli chcemy, by nasze złożone społeczeństwa rozkwitały. Cel ten możemy osiągnąć, zdolność do współpracy jest bowiem zakorzeniona w ludzkiej naturze.
Richard Sennett jest autorem m.in. Etyki dobrej roboty, Szacunku w świecie nierówności, Upadku człowieka publicznego i Korozji charakteru. Przez wiele lat wykładał w New York Institute of the Humanities oraz w London School of Economics, gdzie pracuje jako emerytowany profesor socjologii. Obecnie jest Wybitnym Profesorem Wizytującym Uniwersytetu w Cambridge.
?
					
						ISBN
					
					
						978-83-7758-452-1
					
					
						Autor
					
					
						RICHARD SENNETT
					
					
						Wydawca
					
					
						Muza
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						400
					
					
						Wymiary
					
					
						12,5 x 19 cm
					
					
						Rok wydania
					
					
						2013
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















