...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesREJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW W EUROPIE

REJESTR PRZEDSIĘBIORCÓW W EUROPIE

15,04 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Analiza porównawcza rejestrów przedsiębiorstw w krajach Europy wskazuje na akceptację instytucjonalnej różnorodności i autonomii. Ani harmonizacji prawa w Unii Europejskiej, ani procesy globalizacji nie doprowadziły do wykreowania jednolitych wzorców w tej dziedzinie. Państwo nie powinno też w gospodarce narzucać skomplikowanej usługi, rozszerzającej obowiązki przedsiębiorców, jeśli nie ma dowodów, że bez niej życie gospodarcze ulegnie istotnemu osłabieniu lub załamaniu. Nacisk na efektywność instytucji publicznych nie jest przejawem doktrynerstwa neoliberalizmu, ale znakiem zdrowego rozsądku. W nowoczesnym państwie powinny obowiązywać jasne reguły tworzenia przedsiębiorstw i istnieć instytucje umożliwiajace identyfikację poszczególnych podmiotów. Publiczny rejestr nie musi wszakże dostarczać informacji bardzo szczegółowych.
ISBN 83-88164-85-6
Wymiary 15 x 21 cm
Autor TOMASZ STAWECKI
Wydawca Oficyna Naukowa
Okładka broszurowa
Ilość stron 124
Rok wydania 2004

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: