...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesRYZYKOWAĆ TRZEBA UMIEĆ INWESTORZY OD KUCHNI O FOREXIE I O GIEŁDZIE
Nie rzucisz pracy. Nie zarobisz 1000% w miesiąc. Nie opanujesz rynku w 10 minut. Nie odkryjesz Świętego Graala Forexu. Nie staniesz się Georgem Sorosem. Tego wszystkiego nie zrobisz po przeczytaniu tej książki. Skorzystasz natomiast na wiedzy praktyków rynku, którzy w tej unikalnej pozycji dzielą się z Tobą swoim doświadczeniem.
Dr Przemysław Kwiecień,
CFA Główny Ekonomista X-Trade Brokers
Giełda to wbrew pozorom niełatwy sposób na zarabianie pieniędzy. Najlepiej „na łowy” wybrać się w czasie hossy (to zwiększa szanse na zysk), mieć szczęście i … przede wszystkim wiedzę. Najlepiej tę praktyczną. Można ją zdobyć na dwa sposoby – samemu zainwestować pieniądze na giełdzie i uczyć się na błędach (to czasami dość kosztowna lekcja), bądź – to lepsze i tańsze rozwiązanie – wcześniej posłuchać podpowiedzi doświadczonych ludzi rynku. W przypadku drugiego podejścia książka "Ryzykować Trzeba Umieć. Inwestorzy od kuchni o Forexie i nie tylko" to obowiązkowa lektura.
Andrzej Stec,
Redaktor naczelny Gazety Giełdy i Inwestorów „Parkiet”
Któż nie chciałby zarobić góry pieniędzy i to w maksymalnie krótkim czasie? Któż nie chciałby poznać najlepszych strategii inwestowania i pomnażania oszczędności? Żeby to zrobić, trzeba nieustannie poszerzać wiedzę. Muszę przyznać, że wszystko to, czego nauczyłem się w życiu zawodowym jest wynikiem podpatrywania ludzi lepszych w danej dziedzinie ode mnie, a tacy właśnie są autorzy tej książki. Jej lektura z pewnością da Czytelnikowi nowe spojrzenia na inwestycje, mam nadzieję takie, które szybko przerodzą się w zyski.
Tomasz Bonek,
Redaktor naczelny Money.pl
ISBN
978-83-246-9603-1
Wymiary
23.0 x 20.0 cm
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE,,
Wydawca
One Press
Okładka
Miękka
Ilość stron
216
Rok wydania
2014
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: