...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówSąd Najwyższy w latach 1945 - 1962. Organizacja i działalność

Sąd Najwyższy w latach 1945 - 1962. Organizacja i działalność

149,00 zł
Kod: 978-83-255-3729-6
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Opracowanie ma na celu wielopłaszczyznowe przedstawienie Sądu Najwyższego. Pozwala to poznać nie tylko jego pozycję ustrojową, organizację i zakres zadań stojących przed instancją najwyższą, ale również – poprzez analizę składu korpusu sędziowskiego – prowadzoną politykę kadrową, nieformalne powiązania pomiędzy różnymi organami władzy państwowej – mechanizmy jego działalności. Zarówno te aspekty, jak i wydarzenia społeczno-polityczne w kraju wpływały nie tylko na atmosferę pracy w Sądzie Najwyższym, ale legły u podstaw zmian linii orzecznictwa. Przedstawiając wybrane kierunki orzecznictwa Sądu Najwyższego, autor przedstawił instrumentalny sposób stosowania prawa oraz metody, jakie temu służyły do realizacji nadrzędnego interesu Państwa Ludowego.
Format pdf
Wydanie DL-drm
Wydawca C.H. Beck
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: