...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneNauki humanistycznePsychologiaSAMOTNY HULAKA RZECZ O PROTOKULTURZE ERY POP
Autor stara się odkryć ponadczasowe prawidła rządzące atrakcyjnością rozrywki oraz odpowiedzieć na pytanie, czy rozrywka „dla wszystkich” w ogóle jest możliwa. Zaletą książki jest lekki język oraz troska o przejrzystość i jasność. Wywód ilustrują liczne odwołania do czołowych dzieł dzisiejszej popkultury: kinowych, telewizyjnych, ale także do świata internetu i reklamy oraz do współczesnych „świątyń konsumpcji” – hipermarketów.
[...] interesująca, [...] brawurowo napisana opowieść o wpływie mediów na kulturę. […] Kozłowski szuka źródeł szerzenia się popkultury w innych niż dotąd eksploatowane obszarach. Odnajduje je w chytrym, acz nie do końca – przynajmniej w swych początkach – wyrachowanym zwrocie właścicieli wielkich i mniejszych koncernów medialnych i twórców popkultury ku rudymentom ewolucyjnego wyposażenia Homo sapiens.s – emocjom i instynktom. Przede wszystkim prowokuje do dyskusji, zmieniając dotychczasowe tory interpretacji i refleksji.
ISBN
978-83-62726-63-9
Autor
TOMASZ KOZŁOWSKI
Wydawca
Łośgraf
Okładka
broszurowa
Ilość stron
442
Wymiary
14 x 20,5 cm
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: