...jest pusty
Kto jeszcze chce poznać
21 legendarnych zasad pisania
skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych?
Masz przed sobą najbardziej znaną i cenioną książkę o tworzeniu skutecznych reklam i tekstów sprzedażowych, jaka kiedykolwiek została napisana. Zawiera całą esencję wiedzy i doświadczenia 35 lat pracy legendarnego copywritera wszech czasów – Claude’a Hopkinsa.
Prawdopodobnie powinienem w tym miejscu napisać kilka chwytliwych tekstów, by zachęcić Cię do przeczytania tej publikacji… Ale nie zrobię tego. Dlaczego?
Bo...
nie na chwytliwych hasłach
opiera się skuteczna sprzedaż
Obraziłbym Hopkinsa i boję się, że straszyłby mnie po nocach. Wściekłby się, gdyby zobaczył dzisiejsze perswazyjne triki…
Po 35 latach pracy w reklamie, jak nikt inny, Hopkins doskonale wiedział, co działa, a co nie. W tym czasie za pomocą swoich zabójczych reklam sprzedawał między innymi:
tłuszcz spożywczy,
syrop na kaszel,
preparaty odżywcze,
lek na reumatyzm,
piwo,
buty,
inkubatory do wylęgu kurcząt,
lodówki,
sekretarzyki,
płyn antybakteryjny,
wieprzowinę z fasolą,
skondensowane mleko,
samochody,
opony,
mydło,
krem do golenia,
płatki śniadaniowe,
owsiankę,
pastę do zębów.
Czego by się nie dotknął, jego reklamy odnosiły niesamowity sukces
Dzięki oszałamiającym rezultatom sprzedaży
stał się legendą copywritingu
Co takiego zawiera ta książka, że polecali ją tacy współcześni copywriterzy, jak David Ogilvy czy Gary Halbert?
Masz przed sobą 21 rozdziałów, napakowanych wiedzą o reklamie,
której nie znajdziesz nigdzie indziej.
Format
epub
Rok wydania
2011
Format
epub
Wydanie
DL-ebwm
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Złote Myśli
Wydawca
Złote Myśli
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: