...jest pusty
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesSEKRETARIAT CZYLI CENTRUM INFORMACYJNE FIRMY WYD.2011
Pierwsze wydanie książki ukazało się w 2002 roku. Obecne wydanie uwzględnia zmiany technologiczne, organizacyjne, prawne i z zakresu biznesowego savoir-vivre'u, jakie nastąpiły w minionych 10 latach. Czytelnik otrzymuje dzięki temu aktualny przewodnik po nowoczesnym biurze XXI wieku.
Autorka omawia w książce m.in. następujące zagadnienia:
skuteczne poszukiwanie pracy,
kwalifikacje zawodowe i osobiste pracowników administracji,
rolę sekretariatu w obiegu informacji i dokumentów w firmie,
sposoby kształtowania pożądanego wizerunku i marki firmy,
nowoczesne techniki i narzędzia pracy w biurze,
korespondencję handlową,
organizację zebrań, konferencji i spotkań,
specyfikę sekretariatu w dużej i małej firmie.
Książka stanowi niezbędny poradnik dla osób wykonujących czynności sekretarskie i asystenckie, zainteresuje także menedżerów i specjalistów HR, a ponadto może być wykorzystana przez wykładowców oraz studentów szkół zarządzania i biznesu.
O AUTORZE
Halina Füchsel jest doktorem nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Ukończyła Państwowe Studium Stenotypii i Języków Obcych w Warszawie (znane jako „Ogrodowa”), a następnie Wydział Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim. Kilka lat temu uzyskała tytuł doktora, a w 2010 r. tytuł menedżera jakości na studiach podyplomowych. Przez wiele lat była wykładowcą na „Ogrodowej” oraz w Warszawskiej Szkole Zarządzania - Szkole Wyższej. Obecnie prowadzi szkolenia w zakresie pracy biurowej, głównie dla asystentek i kierowników biur. Jest inicjatorką założenia w Polsce filii stowarzyszenia European Management Assistants. Obecnie jest jego przewodniczącą.
ISBN
978-83-7561-169-4
Wymiary
16,5 x 23,5 cm
Autor
HALINA FÜCHSEL
Wydawca
Poltext
Okładka
broszurowa
Ilość stron
324
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: