...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiPoradnikiSekrety polskich liderów: SPRZEDAŻ

Sekrety polskich liderów: SPRZEDAŻ

99,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Specjalne opracowanie redakcyjne Harvard Business Review Polska na podstawie idei zawartych w artykułach: 1.Zaufanie: tajna broń sprzedawcy Mirosław Koszewski 2.Shopper marketing: sposób na zwiększenie sprzedaży Agnieszka, Juszki, Justyna Pospychała 3.Większe zyski dzięki systemowi motywacji zorientowanemu na obronę marży Marek Dietl Audiobook "Sekrety polskich liderów: SPRZEDAŻ" to najlepsza wiedza menedżerska w wygodnym formacie. Dowiesz się m.in.: -Jak naprawdę zachowują się klienci w sklepach? -Jakie narzędzia pozwolą Ci poznać dokładne ścieżki Twoich konsumentów? -Jak stworzyć system, który będzie motywował handlowców do obrony marży? -Jak budować korytarze cenowe dla różnych grup produktów i klientów? -W jaki sposób utrzymać wysoką sprzedaż na trudnym rynku? -Co decyduje o sukcesie - i porażce! - produktów niematerialnych? -Do czego handlowcy może przydać się dowód osobisty?
Format mp3
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydawca ICAN
Wydawca ICAN

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: