...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesSerce, inteligencja, odwaga i szczęście

Serce, inteligencja, odwaga i szczęście

49,90 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"JAKI JEST TWÓJ PROFIL PRZEDSIĘBIORCY? Czy dysponujesz cechami niezbędnymi do zbudowania wspaniałej firmy? Trzej znani przedsiębiorcy i liderzy – obecnie inwestorzy kapitałowi i doradcy kadry kierowniczej – dzielą się w tej książce swoimi doświadczeniami i wnioskami z wieloletniej obserwacji różnych przedsiębiorców. Okazuje się, iż osoby, które z sukcesem osiągają swoje cele mają ze sobą wiele wspólnego. Powszechne cechy? Serce, inteligencja, odwaga i szczęście. Po przeprowadzeniu wywiadów i przeanalizowaniu setek przedsiębiorców z całego świata, autorzy doszli do wniosku, iż wszyscy – od młodych założycieli swoich firm po doświadczonych prezesów – łączą w sobie w jakimś stopniu wszystkie te cztery atrybuty. W każdym z nas któryś z tych elementów przeważa – jeden zawsze jest dominujący i ma największy wpływ na podejmowane przez nas decyzje. Zrozumienie, który jest to element pozwoli ci zyskać większą samoświadomość i zwiększy szanse na sukces w próbie otworzenia i rozwoju własnej firmy. A więc, czy kierujesz się przede wszystkim: sercem, tak jak uznana mistrzyni kuchni Alice Waters lub Howard Schultz, prezes sieci Starbucks? inteligencją, tak jak Jeff Bezos z Amazon lub legendarny inwestor Warren Buffett? odwagą, tak jak Nelson Mandela lub twórca VirginGroup, Richard Branson? a może najistotniejsze w twoim przypadku jest szczęście, które sprzyjało takim ludziom, jak Tony Hsieh, prezesowi firmy Zappos (oraz zaskakująco wielu innym przedsiębiorcom odnoszącym sukcesy)? Niniejsza książka zawiera także pierwszy test atrybutów przedsiębiorczości, EntrepreneurialAptitude Test (E.A.T.), który pozwoli ci zbadać swój profil. Chociaż nie ma jednego słusznego przepisu na osiągnięcie sukcesu w biznesie, ta książka pomoże zrozumieć, które cechy należy „podkręcić”, a które nieco „wygasić”, aby móc w pełni wykorzystać swój potencjał. Dowiesz się także, które cechy są najbardziej i najmniej przydatne (a czasem nawet szkodliwe) na różnych etapach rozwoju firmy. Nauczysz się nie tylko tego, w jaki sposób szybciej zbudować lepszą firmę, ale też jak przenieść swój naturalny styl przywódczy na wyższy poziom. O Autorach ANTHONY K. TJANjest Partnerem Zarządzającym firmy typu venture capitalCue Ball oraz założycielem pionierskiej grupy doradczej w Internecie ZEFER. Anthony był także partnerem i wiceprezesem ParthenonGroup. RICHARD J. HARRINGTON jest prezesemfirmy Cue Ball. Dig rozpoczął karierę jako właściciel niewielkiej firmy;gdy został prezesem Thomas Corporation przekształcił ten zdywersyfikowany holding w Thomson Reuters, największą na świecie korporację świadczącą usługi informacyjne. TSUN-YAN HSIEH to szanowane guru w świecie biznesu, który dzięki swojej trzydziestoletniej karierze, między innymi na stanowisku dyrektora McKinsey i prezesa LinHartGroup, stał się cenionym doradcą założycieli, prezesów i członków zarządów firm w obu Amerykach i w Azji."
Format epub
Rok wydania 2013
Wydanie DL-ebwm
Wydawca MT Biznes

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: