...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

SIECI ALIANSÓW

44,64 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Glownym celem ksiazki jest proba szerokiego ujecia problematyki sieci aliansow. Rozwazania zaprezentowane w pracy koncentruja sie na: identyfikacji pojecia organizacji sieciowej i sieci aliansow oraz ich klasyfikacji w ujeciu wielo- i jednokryterialnym, zarzadzaniu sieciami aliansow, ze szczegolnym uwzglednieniem struktury formalnej i nieformalnej oraz roli menedzerow w tym procesie, pomiarze efektywnosci sieci aliansow, zarzadzaniu relacjami w sieci aliansow i roli zaufania miedzy partnerami, identyfikacji skali i zakresu wystepowania powiazan sieciowych w praktyce gospodarczej krajow rozwinietych (na przykladzie dwoch branz). Sposob i forma napisania ksiazki, zastosowane przyklady zarowno z polskiej, jak i zagranicznej praktyki gospodarczej sprawiaja, ze opracowanie przeznaczone jest dla szerokiego kregu odbiorcow obejmujacego teoretykow i praktykow zarzadzania, a takze studentow uczelni ekonomicznych wszystkich kierunkow.
ISBN 978-83-208-1980-9
Wymiary 16 x 23,5 cm
Autor WŁODZIMIERZ SROKA
Wydawca PWE
Okładka broszurowa
Ilość stron 189
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: