...jest pusty
Ostentacyjna reklama i wyrafinowane kampanie marketingowe tracą swoją siłę
oddziaływania. Dzisiaj biznes napędza marketing szeptany. Jak dowodzą badania,
ludzie wprost nie mogą oprzeć się pokusie polecania produktów i usług swoim
przyjaciołom – to instynktowne działanie, głęboko zakorzenione w naszym mózgu.
Mądra firma potrafi wykorzystać to silne pragnienie dla własnych celów.
Ekspert ds. marketingu, John Jantsch, przedstawia praktyczne rozwiązania, umożliwiające
wykorzystanie poleceń w celu zapewnienia sobie stałego napływu nowych
klientów. Jeżeli tylko będą zadowoleni, z pewnością polecą firmę kolejnym osobom.
Oto kilka wskazówek:
??Rozmawiaj z klientami, zamiast do nich przemawiać.
??Sprzedawcy to najważniejsi członkowie twojego zespołu marketingowego.
??Przekazuj klientom odpowiednie informacje.
Sekret pozyskiwania poleceń tkwi w znajomości cyklu rekomendacyjnego. Firma
może stworzyć taki skuteczny mechanizm polecania innym osobom poprzez
sprawne przeprowadzanie potencjalnego klienta przez kolejne fazy: wiem, lubię,
ufam, próbuję, kupuję, powtarzam, polecam. Jantsch twierdzi, że jeśli wszyscy
członkowie organizacji będą mieli ten schemat cały czas na uwadze, firma będzie
generować polecenia niczym dobrze naoliwiona maszyna.
Ten praktyczny, błyskotliwy i oryginalny przewodnik to ważna lektura dla każdego,
kto chce zapewnić swojej firmie rozwój bez konieczności wyasygnowania dużych
środków na działalność marketingową.
Zgodnie z filozofią Zappos budowanie wspaniałego doświadczenia wymaga
nawiązywania osobistej i emocjonalnej więzi zarówno z pracownikami,
jak i z klientami. To właśnie takie więzi stanowią temat rozmów, które ludzie
prowadzą z przyjaciółmi i rodziną. Z tej książki dowiesz się, jak dostarczyć
ludziom tematu do rozmów.
Tony Hsieh
dyrektor generalny Zappos.com, autor książki Dawaj innym szczęście
John Jantsch jest trenerem ds. marketingu i technologii
cyfrowych, a także autorem nagradzanych
publikacji społecznościowych oraz biblii marketingu
w małej firmie, czyli książki Duct Tape
Marketing.
ISBN
978-83-62195-86-2
Wymiary
15,5 x 23,5 cm
Autor
JOHN JANTSCH
Wydawca
MT Biznes
Okładka
broszurowa
Ilość stron
284
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: