...jest pusty
Dodatkowy rabat 13%.
Pisząc tę książkę, myślałem przede wszystkim o pierwszym pokoleniu polskich przedsiębiorców. Do pewnego stopnia jest to kontynuacja mojej poprzedniej publikacji Biznes po prostu. Tym razem adresowana jest do tych, którzy mają już średnią lub dużą firmą i zastanawiają się nad następnym krokiem. Wielu przedsiębiorców, podobnie jak managerowie, po siedmiu, dziesięciu latach rozwijania swojej firmy czuje się nieco wypalonych i trochę na rozdrożu. Firma już nie cieszy tak jak kiedyś. Chciałoby się coś zmienić, ale właściwie nie wiadomo co. Czy to już czas na sprzedaż biznesu? A może wręcz przeciwnie, właśnie teraz trzeba zrobić krok do przodu i wznieść firmę na następny poziom? Może czas na agresywne przejęcia, co z jednej strony trochę zmieni charakter pracy przedsiębiorcy, a jednocześnie zwiększy udziały w rynku posiadanego przedsiębiorstwa?(...)
W tej książce mniejszą wagę przykładam do encyklopedycznej dokładności stosowanych definicji różnych pojęć, ale przede wszystkim skupiam się na przekazaniu najważniejszej wiedzy, która jest potrzebna przedsiębiorcom i innym osobom zaangażowanym w proces M&A. Korzystając z osobistych doświadczeń oraz analizując wiele głośnych światowych przejęć, staram się zwrócić uwagę nie tylko na kluczowe aspekty samego procesu i potencjalne ryzyko na każdym etapie, ale również na miękkie elementy, takie jak emocje samego właściciela czy np. zarządzanie wewnętrznym i zewnętrznym PR-em firmy, będącej w trakcie sprzedaży. (...)
Wszystkie zawarte tu rady i informacje pochodzą głównie z moich własnych doświadczeń i niekoniecznie muszą odpowiadać warunkom innych, konkretnych transakcji. Zatem przed skorzystaniem z moich sugestii warto sprawdzić, czy dana sytuacja dokładnie odpowiada opisywanej, a nawet i wtedy należy brać pod uwagę, że mamy do czynienia z innymi czasami i uwarunkowaniami rynkowymi. W wielu miejscach świadomie posługuję się uproszczeniami i skrótami, gdyż moją nadrzędną intencją było przekazanie ogólnego obrazu istoty tych transakcji wraz z wieloma odniesieniami do praktyki biznesowej.
Leszek Czarnecki
ISBN
9788377582763
Wymiary
15 x 23 cm
Autor
LESZEK CZARNECKI
Wydawca
Muza
Okładka
broszurowa
Ilość stron
352
Rok wydania
2012
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: