...jest pusty
Strona głównaeBookiPrawo Książki dla praktykówSkuteczne zarządzanie ryzykiem a kontrola zarządcza w sektorze publicznym
Zgodnie z obowiązującą ustawą o finansach publicznych samorządy mają obowiązek wdrażać zarządzanie ryzykiem, jako podstawowy element systemu kontroli zarządczej.
Jedynym dokumentem na ten temat, który przygotował Minister Finansów są jak dotąd „Standardy Kontroli Zarządczej dla jednostek sektora finansów publicznych”. Niestety ogólny charakter tego opracowania sprawił, że wiele osób odpowiedzialnych za system kontroli zarządczej, w tym system zarządzania ryzykiem, zadaje sobie pytanie, czy działania podejmowane do tej pory są właściwe, optymalne i czy istnieje konieczność przebudowania dotychczasowych rozwiązań.
Nasza najnowsza książka:
- ułatwi zorganizowanie systemu zarządzania ryzykiem w jsfp oraz określenie jego roli w systemie kontroli zarządczej,
- zawiera szczegółowe omówienie poszczególnych etapów wdrażania systemu zarządzania ryzykiem jak:
• Organizacja procesu
• Identyfikacja zdarzeń
• Ocena ryzyka
• Reakcja na ryzyko
• Monitoring
• Raportowanie
• Ocena
- jest opatrzona przykładami wzorów i regulacji do natychmiastowego wykorzystania,
- została uzupełniona o szereg metod i narzędzi niezbędnych w procesie oceny i doskonalenia przyjętych rozwiązań we wdrażaniu systemu zarządzania ryzykiem w jsfp.
* Przy zakupie samej wersji elektronicznej (ebooka) klient nie otrzymuje płyty CD.
Format
pdf
Wydanie
DL-drm
Wydawca
C.H. Beck
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: