...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł

SKUTECZNY E-MAIL MARKETING

33,24 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (44 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Szukasz sprawdzonych narzędzi do efektywnych kampanii e-mail marketingowych? Potrzebujesz praktycznych porad w zakresie tworzenia skutecznych i atrakcyjnych e-mailingów oraz newsletterów? Ta książka ci w tym pomoże! W sposób kompletny i przejrzysty objaśni zasady tworzenia strategii e-mailingowych. Dowiesz się, jak skłonić odbiorcę do otworzenia właśnie twojej wiadomości oraz jak zoptymalizować kampanię, aby zwiększyła się jej skuteczność. Spraw, by twoje e-mailingi wyróżniały się spośród setki innych, a statystyki otwarć i kliknięć szybowały w górę! Powiększ swoją bazę oraz z sukcesem sprzedawaj produkty! Dzięki poradnikowi: - poznasz 10 zasad konstrukcji mailingów reklamowych, dzięki którym przyciągniesz uwagę odbiorcy - dowiesz się, jak stworzyć własną bazę wysyłkową i skłonić internatutów do podania adresu e-mail - poznasz dobre i złe przykłady e-mailingów, dzięki czemu zaczniesz stosować najlepsze praktyki i nauczysz się unikać naczęstszych błędów - znajdziesz przepis na skuteczny landing page, który pomoże ci rozbudować bazę - zrozumiesz, jak mierzyć skuteczność e-mailingu i jak przeprowadzać testy A/B Informacje o autorze: Artur Maciorowski - konsultant, trener i publicysta w zakresie e-marketingu. Od 16 lat w branży internetowej. Właściwiel firmy doradczo-szkoleniowej eCode i redaktor prowadzący magazynu Online Marketing Polska.
ISBN 978-83-7788-412-6
Ilość stron 152
Autor ARTUR MACIOROWSKI
Wymiary 20.8 x 14.8 cm
Wydawca Edgard
Okładka Miękka
Rok wydania 2014

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: