...jest pusty
Media to dziś czwarta władza i nie wiedzieć nic o niej, nie próbować zrozumieć jej istoty, zmian, jakim jest poddawana, a także wpływu jaki wywiera na opinie publiczną, to zgadzać się być manipulowanym. Celem niniejszej publikacji jest dostarczenie czytelnikowi podstawowych informacji związanych z teorią mediów, komunukacja medialną, retoryką, dziennikarstwem czy reklamą. Poznanie tych narzędzi powinno byc nie tylko powinnością, ale i obowiązkiem każdego człowieka
ISBN
978-83-7446-668-4
Autor
OPRACOWANIE ZBIOROWE
Wydawca
Park
Okładka
broszurowa
Ilość stron
476
Wymiary
20 x 25 cm
Rok wydania
2008
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: