...jest pusty
To pozycja naprawdę wyjątkowa, kompletna i szeroko opisująca zagadnienie obecności szatana w dziejach. Po jej lekturze rzeczywistość nie będzie już taka sama.
Demonologia – nauka o szatańskich pokusach, opętaniu czy szerzej rzecz ujmując o strukturach zła jest tematem wymagającym gruntownej wiedzy teologicznej, a także znajomości realiów świata sił nieczystych. Jak zauważa Czesław Ryszka, autor książki, to dziedzina bardzo często pomijana przez teologów, nie znajduje ona także wystarczającego odniesienia w kazaniach duszpasterzy. A przecież skoro obecność Boga w naszym życiu jest kwestią oczywistą, trudno zbywać milczeniem działanie diabła. Efekty szatańskich interwencji można dostrzec nie tylko w postępowaniu zdeklarowanych ateistów, ludzi innych wyznań, ale także chrześcijan, a w tym katolików. W niniejszej publikacji ukazano rezultaty wpływu zbuntowanego anioła na życie ludzi, m.in. przytoczono tu szereg autentycznych historii osób opętanych, w tym członków grup satanistycznych, opisano ich zmagania z siłami demona oraz próby wyzwolenia się spod ich oddziaływania. Wiele miejsca poświęcono także tematyce szatańskiej w realizacjach filmowych, muzycznych oraz w dziełach literackich. Wskazano również środowiska – np. ludzi świadczących usługi paralecznicze lub zajmujących się UFO – w powszechnym przekonaniu niekojarzone z aktywnością szatana, z którymi obcowanie może jednak doprowadzić do nieświadomego otwarcia się na pole jego wpływów. Publikację zamykają wywiady z egzorcystami, których doświadczenia i rozważania w znacznym stopniu wpłynęły na treść książki; to dwaj ojcowie paulini z Jasnej Góry, zmarły tragicznie ks. Marek Drogosz, egzorcysta diecezjalny z Katowic, oraz o. Jan Sochocki, kapucyn, egzorcysta diecezjalny z Rzeszowa.
ISBN
978-83-7580-191-0
Autor
CZESŁAW RYSZKA
Wydawca
Salwator
Okładka
broszurowa
Ilość stron
292
Wymiary
14,5 x 20,5 cm
Rok wydania
2010
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: