...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł

SPRAWIEDLIWOŚĆ

27,52 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Sprawiedliwość jest zwięzłym i przystępnym wprowadzeniem do najważniejszych teorii sprawiedliwości we współczesnej politologii. Książka ma za zadanie wyposażyć czytelnika w jasne rozumienie samych teorii, jak i argumentacji przeciwników, a także tego, w jaki sposób jedne i drugie wpływają na siebie nawzajem. Autor szczegółowo zdaje sprawę z Johna Rawlsa teorii sprawiedliwości jako uczciwości; z alternatywnego podejścia, jakie wypracował indyjski ekonomista, laureat Nagrody Nobla, Amartya Sen; z libertariańskich teorii Miltona Friedmana i Roberta Nozicka; z opartej na "prawach grupowych" teorii Willa Kymlicki; oraz z teorii "parytetu uczestnictwa" autorstwa Nancy Fraser. Książka zawiera także obszerne rozważania o naturze i celach budowania teorii politycznych, a także pytania o to, czy teorie sprawiedliwości powinny zajmować się jedynie instytucjami społecznymi, czy może także osobistymi motywacjami i zachowaniem jednostek.
ISBN 978-83-60457-30-6
Autor HARRY BRIGHOUSE
Wydawca Sic
Okładka broszurowa
Ilość stron 288
Wymiary 13,5 x 20,5 cm
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: