...jest pusty
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja.
Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.
To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.
W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.
Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.
Kto przeczyta „Sprzedając zmianę” ten dowie się, jak:
zwiększyć swój dochód i zysk
osiągnąć i utrzymać wyższe marże
stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem
pokonać konkurentów
aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą
tworzyć silne, długoterminowe związki z klientami
					
						ISBN
					
					
						978-83-63773-03-8
					
					
						Autor
					
					
						BRETT CLAY
					
					
						Wydawca
					
					
						Studio Emka
					
					
						Okładka
					
					
						broszurowa
					
					
						Ilość stron
					
					
						277
					
					
						Rok wydania
					
					
						2012
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















