...jest pusty
"SPRZEDAŻ USŁUG" to praktyczny poradnik dla wszystkich firm sprzedających usługi, zarówno w czystej formie, jak i w połączeniu z towarami. W książce przedstawiamy różne style sprzedaży występujące w branży usługowej. Będziesz miał możliwość przeanalizowania własnego stylu sprzedaży i skorzystania ze wskazówek, jak go rozwinąć, aby osiągać dużo lepsze wyniki. Radzimy też, w jaki sposób pracować z klientami posiadającymi różny styl dokonywania zakupów. Ponadto przedstawiamy czynniki mające wpływ na zwiększenie opłacalności i efektywności sprzedaży. Radzimy również, jak przeprowadzać spotkania i pracować z klientami kluczowymi, nowymi klientami itp.
Wybrane zagadnienia:
- Jak zatrzymać kluczowych klientów i zwiększyć sprzedaż na ich rzecz
- Jak pozyskać nowych klientów i nawiązać z nimi długofalową współpracę
- Jak zwiększyć prawdopodobieństwo zaakceptowania oferty przez klienta
- Opracowanie efektywnego systemu sprzedaży usług
- Style sprzedaży i style dokonywania zakupów
- 10 ważnych czynników, mających wpływ na efektywność sprzedaży usług
- Przeanalizuj i rozwiń własny styl sprzedaży
- System pracy z kluczowymi klientami
- Testy sprawdzające
- Warsztaty
ISBN
83-89537-02-8
Wymiary
15,5 x 22,8 cm
Autor
ULF RADER
Wydawca
BL Info
Ilość stron
150
Rok wydania
2006
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: