...jest pusty
Kilka słów o... Głębokie przemyślenia oparte na osobistym doświadczeniu autora – odarte z ideologii konkretne analizy i studia przypadku – wreszcie genialne w swojej prostocie rozwiązania – czynią tę publikację wymarzoną i jednocześnie niezbędną menedżerowi sprzedaży.Krzysztof Grzebykwiceprezes zarządu AXA POLSKA …Robert Krool - uznany ekspert w dziedzinie przywództwa w biznesie i polityce oraz przedsiębiorczości wśród młodzieży… Krool stał się autorytetem ekonomistów, doradcą klubów biznesu, izb i organizacji gospodarczych.Gazeta Wyborcza Wrocław Robert jest wybitnym praktykiem sprzedaży i wyjątkowym liderem, gdyż  potrafi łączyć zamiłowanie do biznesu z pasją bycia pisarzem oraz mówcą.   Ze względu na rzadko spotykaną wiarygodność jest w stanie przekazać wiedzę oraz doświadczenie niebywale efektywnie oraz skutecznie. Pozostawia trwały ślad w umyśle każdego z nas.  „Praktyka biznesu piórem i słowem” to synonim wyjątkowości podejścia, które reprezentuje Krool.Jan GasparskiPolish National Sales Awards Przeczytałam wszystko co Robert napisał i stwierdzam, że nie tylko łatwo się czyta poszczególne rozdziały, ale również jest tu mnóstwo cennych informacji. Można powiedzieć, że książka jest praktycznym poradnikiem menedżera i to nie tylko szefa działu sprzedaży. Kto pracuje już kilka lat w sprzedaży z pewnością rozpoznaje wiele wątków ze swojego życiorysu. A osoby rozpoczynające karierę mogą wykorzystać przedstawione tu doświadczenia, by ustrzec się wielu błędów. Zachęcam do stałego korzystania z lektury tej książki. Agnieszka Polska-Kamieńska Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców w Polsce
					
						ISBN
					
					
						978-83-60652-99-2
					
					
						Wymiary
					
					
						15 x 22,5 cm
					
					
						Autor
					
					
						ROBERT KROOL
					
					
						Wydawca
					
					
						Studio Emka
					
					
						Okładka
					
					
						twarda
					
					
						Ilość stron
					
					
						244
					
					
						Rok wydania
					
					
						2011
					
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także:

















