...jest pusty
Jak, bez pieniędzy, po prostu zacząć prowadzić biznes, mieć z tego dochody i niesamowitą frajdę?
Start-Up - po prostu zacznij!
Oto co pisze we wstępie do swojej niecodziennej książki:
Ja jestem jednak Toaletowym Przedsiębiorcą (Toilet Paper Entrepreneur – TPE). Doprowadzam robotę do końca. Dlatego sam napisałem słowo wstępne, które jest przyspieszonym kursem zdobywania atrybutów Toaletowego Przedsiebiorcy – którym musisz się stać, aby odnieść sukces w biznesie.
Oto osiem najważniejszych atrybutów Toaletowego Przedsiębiorcy.
1. Toaletowy Przedsiębiorca rozwija mocne fundamenty wiary – wie, ze sukces jest niemal w stu procentach zdeterminowany przez jego przekonania, a nie wykształcenie, środki ani okoliczności.
Kiedy Toaletowi Przedsiebiorcy wierzą, że coś osiągną, a następnie wspierają to nieugiętym, zdecydowanym działaniem – dokonają tego.
2. Toaletowy Przedsiębiorca ma pasję – zawsze działa w obszarze swoich pasji. Pasja może nie być widoczna ani oczywista dla osób z zewnątrz, ale jest taka dla niego.
3. Toaletowy Przedsiębiorca skłania się do przedwczesnego działania – zawsze podejmuje działanie, nie siedzi bez ruchu. Przedwczesne podjęcie działania może sprawić, ze Toaletowi
Przedsiębiorcy sparzą się, ale w większości przypadków są jednak nagradzani za to, że działają raczej zbyt wcześnie niż za pózno.
4. Toaletowy Przedsiębiorca jest wyjątkowo dobry w wyjątkowo niewielu dziedzinach – potrafi rozpoznać niewielką liczbę zalet, które posiada, i doszczętnie je wykorzystać. Wszystko, w czym jest kiepski, zlecane jest komuś innemu.
5. Toaletowy Przedsiębiorca wykorzystuje pomysłowość zamiast pieniędzy – pieniądze mogą być jak narkotyk, który tymczasowo ukrywa przed Tobą Twoje problemy. Pieniądze pozwalają na robienie głupich rzeczy bez bolesnych konsekwencji; podtrzymują Twoją głupotę. Toaletowy Przedsiębiorca wie, ze mistrzostwo w przedsiębiorczości osiąga się dzięki pomysłowości i perfekcyjnej koncentracji.
6. Toaletowy Przedsiębiorca opanowuje niszę – wybiera rynek, na którym konkurencja jest słaba lub nie oferuje szerokiego wachlarza produktów, usług czy wartosci, które on moze zaoferować. Wtedy przejmuje panowanie nad tą niszą.
7. Toaletowy Przedsiębiorca łączy długoterminową koncentrację z krótkoterminowym działaniem – ma absolutną pewność, gdzie znajduje się jego punkt docelowy, ale nie ma szczegółowego planu, który opisuje krok po kroku, jak tam dotrzeć. Zamiast tego podejmuje działanie krótkoterminowe (w 90-dniowych okresach), dzięki któremu osiąga znaczne postępy. Wtedy ponownie ocenia swoje cele, tworzy plany na kolejne 90 dni i wprowadza je w życie.
8. Toaletowy Przedsiębiorca NIE jest normalny – to ryzykant. Toaletowi Przedsiębiorcy są odrobinę dziwni i być może trochę szaleni. Definitywnie inni. Nie przestrzegają zasad ani norm społecznych i dokonują zmiany status quo.
Czy widzisz w tym wszystkim siebie? Jesli tak, albo jeśli chciałbyś się w tym zobaczyć, ta książka wstrząśnie Twoim światem.
fragment książki "Start-Up bez pieniędzy"
Format
epub
Rok wydania
2013
Wydanie
DL-ebwm
Wydawca
Złote Myśli
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: