Księgarnia internetowa, ebooki.  E-booki do pobrania online w formie pliku Kindle MOBI, EPUB i PDF.
Menu
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesEkonomiaSTRATEGIA DYWERSYFIKACJI TW
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

STRATEGIA DYWERSYFIKACJI TW

40,57 zł

Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Książka Grahama Kenny „Strategia dywersyfikacji” jest prawdziwą skarbnicą wiedzy. Widoczny jest olbrzymi nakład pracy zarówno od strony metodyki i przygotowania teoretycznego, a przede wszystkim świetnej praktycznej analizy międzynarodowego otoczenia biznesowego. Układ treści oraz rozdziałów jest wyjątkowo spójny, logiczny i przejrzysty. Jasne wprowadzenie, definicje podstawowych pojęć, obszerne case studies oraz ramy, w jakich należy rozpatrywać zagadnienia dywersyfikacji w gospodarce wolnorynkowej prezentuje się na najwyższym poziomie. Autor wyjątkowo wnikliwie przedstawia przykłady firm i korporacji, które odniosły spektakularny sukces rynkowy dzięki dywersyfikacji (General Electric, Wesfarmers, Bidvest oraz ITC). Omówienie każdego z przykładów jest kompletne i szczegółowe od krótkiej historii firmy przez wyniki finansowe, podstawową charakterystykę infrastruktury korporacji dnia dzisiejszego do szczegółowo zdywersyfikowanego portfela oferowanych produktów i usług. Autor w interesujący sposób omawia podstawy struktury korporacyjnej oraz roli, cech i wzajemnych relacji Prezesa i Dyrektora Finansowego, bardzo ciekawie przedstawia kwestie doboru menadżerów. Wszystkie powyższe elementy tworzą grupę komplementarnych cech wskazujących, na co należy zwrócić uwagę przy opracowywaniu efektywnej strategii dywersyfikacji dla firmy.
ISBN 978-83-928916-5-9
Autor GRAHAM KENNY
Wydawca Explanator
Okładka Twarda
Ilość stron 224
Wymiary 23.8 x 16.3 cm

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
 
Zobacz także:
...jest pusty

Powiadomienia

STRATEGIA DYWERSYFIKACJI TW

Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.