...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaeBookiPoradnikiStrategia sieci społecznościowych

Strategia sieci społecznościowych

159,00 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Ten audiobook to zapis audio konferencji zorganizowanej przez Harvard Business Review Polska pt. „Strategia sieci społecznościowych” z udziałem pierwszego polskiego profesora Harvard Business School. Skorzystaj z wiedzy przeznaczonej wcześniej wyłącznie dla właścicieli, prezesów, dyrektorów marketingu i specjalistów z największych polskich firm. Dzięki temu audiobookowi: odkryjesz prawdziwe powody obecności Twoich klientów w sieciach społecznościowych i sposoby wykorzystania tych powodów dla celów marketingu i sprzedaży, poznasz sekrety wykorzystania społeczności do zwiększenia cen Twoich produktów, dowiesz się o skutecznych metodach tańszego pozyskiwania i monetyzowania klientów, poznasz techniki efektywnego rozwijania produktów i pozyskiwania dostawców, o których wiedzą nieliczni oraz opanujesz metody, które – umiejętnie zastosowane - zwiększą lojalność Twoich klientów. Poleca redakcja Harvard Business Review Polska.
Format mp3
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydawca ICAN
Wydawca ICAN

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: