...jest pusty
Ten audiobook to zapis audio konferencji zorganizowanej przez Harvard Business Review Polska pt. „Strategia sieci społecznościowych” z udziałem pierwszego polskiego profesora Harvard Business School.
Skorzystaj z wiedzy przeznaczonej wcześniej wyłącznie dla właścicieli, prezesów, dyrektorów marketingu i specjalistów z największych polskich firm.
Dzięki temu audiobookowi:
odkryjesz prawdziwe powody obecności Twoich klientów w sieciach społecznościowych i sposoby wykorzystania tych powodów dla celów marketingu i sprzedaży,
poznasz sekrety wykorzystania społeczności do zwiększenia cen Twoich produktów,
dowiesz się o skutecznych metodach tańszego pozyskiwania i monetyzowania klientów,
poznasz techniki efektywnego rozwijania produktów i pozyskiwania dostawców, o których wiedzą nieliczni oraz
opanujesz metody, które – umiejętnie zastosowane - zwiększą lojalność Twoich klientów.
Poleca redakcja Harvard Business Review Polska.
Format
mp3
Format
mp3
Wydanie
DL-wm
Wydawca
ICAN
Wydawca
ICAN
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: