...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł

STRATEGIA STYLU TW

42,86 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

"Strategia stylu" Niny Garcia to swoisty elementarz mody, który krok po kroku nauczy cię, jak osiągnąć ponadczasowy szyk, a jednocześnie oszczędzać pieniądze. Wielbicielki mody odkryją liczne nowe sztuczki, które pozwolą im pozostać wiernymi modzie z wysokiej półki, lecz za mniejsze pieniądze, nauczą, jak w pełni wykorzystać posiadaną garderobę i jak o nią dbać. Dzięki książce poznasz pomysłowe i kreatywne sposoby na wyrażenie własnego stylu. Krok po kroku, Nina pomaga szczerze odpowiedzieć na trzy podstawowe pytania - Co już mam? Czego potrzebuję? Czego chcę? - przed dokonaniem zakupów, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych wydatków. Kolejna, po "Małej czarnej księdze stylu" i "Klasycznej setce", część stale powiększającej się kolekcji klasycznych poradników Niny Garcii jest nieodzowna w tym sezonie i na wszystkie sezony!
ISBN 978-83-62903-03-0
Autor NINA GARCIA
Wydawca Filo FK
Okładka twarda
Ilość stron 166
Wymiary 16x21 cm
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: