...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł

STRATEGIE POWSTRZYMYWANIA

64,76 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Strategie powstrzymywania to jedna z najważniejszych publikacji Johna Lewisa Gaddisa. Wnikliwa analiza amerykańskiej polityki bezpieczeństwa narodowego oparta na niezwykle bogatym materiale źródłowym jest nie tylko cenną pracą naukową, ale również doskonałym podręcznikiem dla tych wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się tematyka dotyczącą Stanów Zjednoczonych. Poznanie amerykańskiego sposobu postrzegania świata, określenia własnych priorytetów i granic bezpieczeństwa narodowego pozwala zrozumieć rolę, jaką odgrywają Stany Zjednoczone we współczesnym świecie, a także wniknąć w arkana tworzenia wielkiej polityki przez decydentów z Waszyngtonu. Uniwersalizm Gaddisa polega na dostrzeżeniu tych elementów amerykańskiej strategii, które mimo zakończenia zimnej wojny nadal obowiązują w polityce USA, co czyni tę publikację ponadczasową.
ISBN 978-83-05-13496-5
Autor JOHN LEWIS GADDIS
Wydawca Książka i Wiedza
Okładka broszurowa
Ilość stron 564
Wymiary 14,5 x 20,5 cm
Rok wydania 2007

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: