...jest pusty
Kilka tysięcy lat temu chiński filozof Sun Tzu powiedział, że najlepsi wojownicy to ci, którzy są dostatecznie przygotowani, wystarczająco silni i na tyle mądrzy, by w ogóle nie walczyć. Niestety okazało się, że strategia ta jest co najwyżej bezwartościowa, a w zasadzie niebezpieczna, ponieważ przynosi korzyść tym, którzy innych wysyłają do boju, a sami siedzą w bezpiecznej odległości na szczycie wzgórza i jedzą kanapki.
Być może kiedyś kontemplacja i powściągliwość stanowiły najbardziej wyrafinowaną formę konfliktu. Dziś jednakże lepiej, by ci, którzy pragną zdobyć przewagę w bitwie, biznesie lub życiu, wiedzieli, jak prowadzić prywatną wojnę i zwyciężać. W książce Sun Tzu był cykorem felietonista Fortune i bestsellerowy autorStanley Bing przekazuje praktyczną i potężną wiedzę tym, którzy są gotowi chwycić byka za rogi.
Sun Tzu był cykorem wkracza poza zwariowany, ekologiczny humanizm i poczciwe banialuki rodem ze szkół biznesu, ucząc odpowiednio zmotywowanego czytelnika, jak prowadzić wojnę i zdobywać łupy w realnym świecie, w którym ci, którzy nie rozpychają się łokciami, nie kantują i nie rabują, zostają przy stole, by zapłacić rachunek. W serii ciętych, zabawnych i boleśnie prawdziwych lekcji - opartych na doświadczeniach zdobywanych w trudzie i znoju w najbardziej niebezpiecznych okopach, czyli w przedsiębiorstwie - Bing naucza adeptów nowej sztuki wojny - jak planować i prowadzić bitwy, by innych zwyciężyć, a siebie i swych przyjaciół wysforować naprzód.
W tej mądrej i ważnej książce Bing z powodzeniem ściga się z Machiavellim, Cezarem i Pattonem, a staremu Chińczykowi każe się wypchać. Sun Tzu nie może oczywiście odpowiedzieć, ponieważ jest martwy. Ty nie musisz - mając tę książkę za sojusznika.
ISBN
978-83-88931-94-9
Wymiary
13,5 x 21 cm
Autor
STANLEY BING
Wydawca
Studio Emka
Okładka
broszurowa
Ilość stron
204
Rok wydania
2007
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: