...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
Strona głównaKsiążki drukowaneEkonomia i biznesŚWIATOWY RYNEK USŁUG W POCZĄTKACH XXI WIEKU

ŚWIATOWY RYNEK USŁUG W POCZĄTKACH XXI WIEKU

57,05 zł
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor, dr hab. Kaziemierz Albin Kłosiński – od wielu lat zajmujący się problematyką usług – przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów. Liczba stron 240 Rok wydania 2011 Miejsce wydania Warszawa Wydanie I Oprawa miękka Format 162x237 SPIS TREŚCI Wprowadzenie 1. Światowy rynek usług 1.1. Uwagi wstępne 1.2. Problematyka światowego rynku usług 1.2.1. Struktura światowego rynku usług 1.2.2. Podstawy teoretyczne światowego obrotu usługami 1.3. Uwarunkowania światowego rynku usług 1.3.1. Gospodarka światowa 1.3.2. Procesy globalizacji 1.3.3. Proces serwicyzacji 1.3.4. Globalizacja rynku usług 2. Instytucjonalno-prawne ramy światowego rynku usług 2.1. Światowa Organizacja Handlu (WTO) 2.2. Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS) 2.3. Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs) 2.4. Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) oraz wybrane branżowe organizacje usługowe 2.4.1. Kodeksy Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju 2.4.2. Wybrane branżowe organizacje usługowe o skali światowej 2.4.3. Bilateralna liberalizacja rynku światowego — przykłady 2.5. Stanowisko Unii Europejskiej na forum Światowej Organizacji Handlu dotyczące usług 3. Światowy obrót usługami w XXI wieku 3.1. Wielkość, struktura oraz dynamika światowego obrotu usługami w XXI wieku 3.1.1. Światowy obrót usługami według regionów 3.1.2. Wartość, struktura oraz roczne tempo wzrostu światowego eksportu i importu usług 3.1.3. Światowy obrót usługami a kryzys finansowy lat 2007–2009 3.2. Podstawowe tendencje na głównych światowych rynkach usług na początku XXI wieku 3.2.1. Rynek usług finansowych 3.2.2. Rynek usług logistycznych 3.2.3. Rynek usług turystycznych 3.2.4. Rynek usług biznesowych 3.2.5. Rynek usług łączności Zamiast zakończenia Bibliografia Załączniki Załącznik 1. Piętnaście największych korporacji transnarodowych w wybranych ośmiu dziedzinach usług w 2003 roku Załącznik 2. Branże usługowe według GATS
ISBN 978-83-208-1967-0
Wymiary 23.8 x 16.4 cm
Autor KAZIMIERZ ALBIN KŁOSIŃSKI
Wydawca PWE
Okładka Broszurowa
Ilość stron 240
Rok wydania 2011

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: