...jest pusty
SEKRETY PIERŚCIENIA ATLANTÓW
Szybki podgląd
18,76 zł
HECA NIE Z TEJ ZIEMI
Szybki podgląd
18,48 zł
MÓJ OCEAN NIESPOKOJNY
Szybki podgląd
20,90 zł
LUBIEWO WYD. V
Szybki podgląd
27,62 zł
HOTELARSTWO USŁUGI EKSPLOATACJA ZARZĄDZANIE
Szybki podgląd
42,76 zł
CÓRKA REMBRANDTA
Szybki podgląd
9,43 zł
ILUSTROWANY SŁOWNIK POLSKO-ANGIELSKI TW
Szybki podgląd
11,42 zł
CIASTA DOMOWE NAJLEPSZE PRZEPISY TW
Szybki podgląd
38,00 zł
OCZKO W GŁOWIE TATUSIA TW
Szybki podgląd
56,19 zł
KORESPONDENCJA MIŁOSNA Z ANTOINETTE DE WATTEVILLE 1928-1937
Szybki podgląd
34,29 zł
DIANA MOJA HISTORIA
Szybki podgląd
28,38 zł
PAN OD SEKSU TW
Szybki podgląd
30,00 zł
BIEC ALBO UMRZEĆ
Szybki podgląd
38,00 zł
MAKIJAŻ BEZ TAJEMNIC
Szybki podgląd
66,57 zł
KUCHNIA HAUTE COUTURE
Szybki podgląd
38,00 zł
Strona głównaeBookiEkonomia BiznesSztuka budowania lojalności klienta

Sztuka budowania lojalności klienta

99,99 zł
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy. Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę, zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa. Powszechne przekonania bywają jednak błędne. Zanim więc: zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy, opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów, poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów, zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów… …posłuchaj tego audiobooka. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca. To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiazywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre? KRZYSZTOF MRÓWKA, szef serwisu biznes w Interia.pl Nagrania w formacie mp3 Czas trwania: 7 godz. 18 m
Format mp3
Format mp3
Wydanie DL-wm
Wydawca ICAN
Wydawca ICAN

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

 
Zobacz także: