...jest pusty
„Sztuka łaczenia technologii ze strategia” to trzecia pozycja z serii HBR ON, poswieconej konkretnym rozwiazaniom w sferze wybranych zagadnien biznesowych. Seria HBR ON przekazuje praktyczne narzedzia opracowane i sprawdzone przez autorytety swiatowego biznesu.
Szczegóły
Opanuj chaos. Zdobądź przewagę. IT się liczy.
Po 15 latach David Johnson, dyrektor IT pracujący w centrali jednej z angielskich firm odzieżowych, stwierdził, że właśnie nadszedł odpowiedni moment. Teraz może odejść.
Zamiar swój wcielił w życie. Z doskonałymi referencjami i imponującym dorobkiem szybko znalazł interesującą pracę w innej branży, spakował się, pożegnał właścicieli i opuścił dotychczasowe stanowisko pracy.
Adam Newton, dyrektor marketingu, poczuł pierwsze oznaki zaniepokojenia. I słusznie.
David Johnson nie tyle znaczaco rozwinął systemy informatyczne oraz strukturę działu IT, co postawił ją od podstaw. Przez 15 lat konsekwentnie popełniał przy tym błędy, które… tylko on umiał niwelować. Tymczasem dynamika rynku wymusiła na firmie podjecie ofensywnych działań w internecie – działan, które bez wiedzy i doświadczenia Davida Johnsona okazały się niemożliwe do przeprowadzenia.
Wyobraź sobie, że to Ty jesteś Adamem Newtonem. Masz świadomość, że system jest wadliwy. Zamówienia nie sa realizowane. Zdajesz sobie sprawę, że kolejna kampania, na którą naciskają właściciele, nie ma szans powodzenia.
Tymczasem David Johnson stwierdził, że nie ma zamiaru poświęcać swojego czasu i energii, żeby Ci pomóc. Co zrobisz?
Sztuka łączenia technologii ze strategią wymaga solidnych podstaw merytorycznych, ale również dobrej intuicji, umiejętności przewidywania i często zwykłego szczęścia. Dostajemy do ręki efektywne narzędzie stanowiące pomoc w kształtowaniu strategii organizacji.
MARCIN SPYCHAŁA, Senior Account Executive,
Genesys Telecommunications Laboratories Sp. z o.o.
Nagrania w formacie mp3
Czas trwania: 6 godz. 17 min.
Format
mp3
Format
mp3
Wydanie
DL-wm
Wydawca
ICAN
Wydawca
ICAN
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Zobacz także: